A partizanokra vadászó csőcselék
újabb trükkjei
Ajándék fórum partizánoknak, Chat-es bizalmaskodás "segítő" szándékkal

Az utóbbi napokban rengeteg arra vonatkozó jelzést kaptunk, hogy a szélsőjobboldali csőcselék komoly kutatásba kezdett a Partizaninfo szerkesztői és informátorai kézre kerítésére.
Alább ismertetjük a legfrissebb próbálkozásokat, melyekkel információkat próbálnak szerezni rólunk, a szélsőséges felforgatók ellenségeiről.
Egy ismeretlen levélíró internetes fórumot hozott létre egyenesen a Partizaninfo olvasói részére
Íme a bizalmaskodásból jelesre vizsgázott levél a fórum létrejöttéről, úgy, ahogy kaptuk:

„Nagy "rajongójuk" vagyok, régóta olvasom Önöket!
Minden tiszteletem az Önöké, hogy szembe szállnak a fasiszta csőcselékkel és egyedülinként fel merik emelni szavukat a fasizmus ellen!Ez egy tiszteletre méltó, becsülendő dolog!Én xxx vagyok, xxxxx-i antifasiszta!Barátaimmal szervezünk már több hónapja egy antifasiszta kört!Ők bíztattak engem, hogy írjak Önöknek levelet.Amiért írok az elsősorban egy fórum, amit előzetes engedelmükkel Partizán infó névre "kereszteltem"!Még nincs fórumuk Önöknek, ezért jött az ötlet!
A fórum címe:
http://forum.sg.hu/forum.php3?azonosito=partizaninfo
Ez a fórum az SG fórum ( www.sg.hu ) szerveren van, nem letölthető forráskódos, tehát teljesen biztonságos!Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá és nézhetik a fórumot!Megkérném Önöket, hogy tegyék ki a Partizáninfóra a fórum elérhetőségét, akár lehetne ez a Partizáninfó hivatalos fóruma is!Nagyon hálás lennék, és nagyon megtisztelő lenne nekem!Későbbiekben tervezek egy Antifasiszta weboldalt készíteni!
Remélem ezzel is tudom erősíteni az antifasiszta ellenállást!
A nagypapám is büszke rám, ő a németek ellen volt a II. Világháborúban és segített még a zsidókat is elbújtatni a náci horda elől! Sokat mesélt nekem arról az időszakról és a náci rémtettekről.
Ugyan mi nem vagyunk zsidók.
Bízom bent, hogy tudtam segíteni és segítenek Önök is nekem a Fórumban.Ha ekészül a weboldalam, akkor akár a partizán nifó is átköltözhetne, korlátlan admin jogot adnék! Igényes weboldal lesz, de előtte ugy is megmutatom Önöknek! Persze ez csak egy ajánlat , így is nagyon jó a partizán infó!
A fórumon még csak én vagyok regisztrált tag, nagy izgalmamban Önök az elsők akiknek odaadom az elérhetőségét!
Továbbiakban is jó munkát kíván a portáljukhoz: xxx”

A meglehetősen átlátszó levéllel kapcsolatban egyébként várjuk a véleményeket, észrevételeket.
A www.sg.hu oldalon egyébként néhány lépéssel bárki létrehozhat fórumot teljesen ingyen, tehát nincs szükségünk ilyen segítségre…

Mivel a fórum-ötlet egyébként jó, ezért a Partizaninfo nem beszél le senkit a fenti fórumba való regisztrálásról, azonban mivel a meglehetősen fura levelet író fórumtulajdonos kiléte egyelőre nem, azonban szándéka annál inkább ismert, kéretik óvatosan regisztrálni, mivel a fórum tulajdonosa minden esetben információt kap a fórumba beírók IP címéről, így az alábbi fő szabályokat illik betartani:

A fórumozás szabályai:
1. Egy máshova általában nem használt e-mail címről regisztrálni!
2. Máshol nem használt nick-névvel fórumozni!
3. Saját magunkról információt nem kiadni!

A Partizaninfo szerkesztői a fenti fórumot természetesen nem fogják használni, ha majd létrehozunk egy saját fórumot, arra külön felhívjuk a figyelmet.

Chatelős adatgyűjtés

Az alábbi internetes beszélgetés egy ismeretlen „jóakaró” és egy fiatal lány között zajlott le. A Jóbarát csúfnevű ismeretlen, bámulatosan gusztustalan módszerekkel, búgva, simulva próbál hatni a mit sem sejtő, ám rendkívül ügyes lányra, hogy információkat szerezzen annak édesapjáról, aki szerinte a Partizaninfo szerkesztője. Az alaptalanul szerkesztőnek hitt apuka természetesen nem habozott és a lánya által kimentett párbeszédet elküldte címünkre.

Jóbarát üzenete:
Szia!
kriszti üzenete:
szia...ki vagy is te?
Jóbarát üzenete:
Bocsáss meg, hogy nem mutatkozok be.
Jóbarát üzenete:
A Te Édesapád (moderálva- a szerk.) ?
kriszti üzenete:
hoppá
Jóbarát üzenete:
Beszélnem kell (moderálva- a szerk.) Úrral.
kriszti üzenete:
beszélj
Jóbarát üzenete:
Nem tudtam elérni.
kriszti üzenete:
nahát ilyet...mi legyen?
Jóbarát üzenete:
Szólnod kellene Neki.
Jóbarát üzenete:
Mert beszélnem kell Vele.
kriszti üzenete:
ja és ki keresi?
Jóbarát üzenete:
Majd ezt megbeszélem Vele.
Jóbarát üzenete:
Csak nyugalom, semmi rossz szándék nincs bennem.
kriszti üzenete:
ez kicsit komolytalan, tudja mit hiv ja fel Ön...
Jóbarát üzenete:
Figyelj.
kriszti üzenete:
fülelek
Jóbarát üzenete:
A nemzeti radikálisok már egy ideje vadásznak egy emberre. Arra az emberre, akinek biztosan köze van a partizáninfó lap szerkesztéséhez.
Jóbarát üzenete:
Rám hárult a szerep, hogy megtudjam, ki áll ezen lap mögött.
Jóbarát üzenete:
xxxxxx az egyik szerkesztő.
Jóbarát üzenete:
Azonban tudom, hogy a radikálisok mit tennének, ha én ezt az információt kiadnám.
Jóbarát üzenete:
Másrészt én olvastam az Édesapád fórumozásait.
Jóbarát üzenete:
Tudom, hogy egy jó ember.
Jóbarát üzenete:
És eszem ágában nincs feldobni.
Jóbarát üzenete:
Azonban nagyon jól ír, jól fogalmaz a fórumokon, és tetszik a "harcos" kommunista beállítódása. (Ezt a sunyi, átlátszó dumát…-a szerk.)
kriszti üzenete:
ez tiszta gagyi komcsi szarság nem a nyolcvanas években élünk (Ügyes... - a szerk.)
Jóbarát üzenete:
ez igaz
Jóbarát üzenete:
persze, én nem értek egyet vele. (Kétszínű csúszómászó –a szerk.)
Jóbarát üzenete:
viszont: a Te Édesapád egy rendes ember (Nyálfolyás… -a szerk.)
Jóbarát üzenete:
csak rosszra használja az energiáját
Jóbarát üzenete:
csak kérlek, értsd meg, hogy én ismerek azok közül embert, akit ő az oldalán "feldobott"
Jóbarát üzenete:
csak szeretném Édesapádnak elmagyarázni, hogy Rá tényleg vadásznak, és nem is helyes, amit tesz
kriszti üzenete:
szerintem túldramatizálja picit nem lehet?
kriszti üzenete:
mit tudna apu tenni nem értem
Jóbarát üzenete:
beszélned kellene Vele
Jóbarát üzenete:
szedje le azt az oldalt
Jóbarát üzenete:
én nem vagyok fenn
Jóbarát üzenete:
és olyan ember sincs, akit ismernék (Az előbb, 7 sorral feljebb pont nem ezt írta a kis hamis… -a szerk.)
Jóbarát üzenete:
még csak olyan sincs, akit tisztelnék
Jóbarát üzenete:
de Édesapádra vadásznak
Jóbarát üzenete:
ő is fényképezte a tüntetők arcát
kriszti üzenete:
hát na jó én is brahiból tavaly fotóztam az égő tvt mert pont arra jártam és érdekelt mi van de ettől még nem követtem el semmit
Jóbarát üzenete:
mutatok valamit
Jóbarát üzenete:
http://nevtelenbunozok.blogspot.com/
Jóbarát üzenete:
ha én eljutottam Édesapádig, más is eljut
Jóbarát üzenete:
és Édesapád rengeteg információt kiadott már magáról
Jóbarát üzenete:
a képek készítésében ő is benne volt
Jóbarát üzenete:
és ez törvénytelen
Jóbarát üzenete:
személyes adatokkal való visszaélés (Teljes káosz a fejekben… -a szerk.)
kriszti üzenete:
jaaa akkor én is törvénytelenül katasztrófaturistáskodtam anno
Jóbarát üzenete:
nem
Jóbarát üzenete:
Te nem
kriszti üzenete:
pedig nuku poltikai irányzat vezérel
Jóbarát üzenete:
ha valaki más megkérdezése nélkül feltesz a netre, az szabálysértés (Nem az. Személyiségi jogsértés – a szerk.)
Jóbarát üzenete:
viszont, ha a nevét is felteszi, az már személyes adatokkal való visszaélés (Még mindig nem az. – a szerk.)
Jóbarát üzenete:
ami pedig rosszabb, hogy Édesapád gyakorlatilag mindent elmondott már magáról az interneten
Jóbarát üzenete:
Kérlek, beszélj vele.
Jóbarát üzenete:
Hidd el, hogy én megkedveltem Édesapádat. (El ne sírd már magad! - a szerk.)
Jóbarát üzenete:
Az elején azt hittem, hogy valami idióta suhancok csinálják ezt, de aztán rá kellett jönnöm, hogy Édesapád az.
Jóbarát üzenete:
És hidd el, hogy vadásznak rá.
kriszti üzenete:
végignéztem az oldalt de nem láttam apu nevét rajta
Jóbarát üzenete:
persze, hogy nincs fenn.
Jóbarát üzenete:
mert Ő szerkeszti, és Ő anonim.
kriszti üzenete:
akkor ha nem haragszik ön honnan tudja h ő szerkeszt?
Jóbarát üzenete:
Tegezz nyugodtan. (Egy kis időhúzás… Szóval honnan is? -a szerk.)
Jóbarát üzenete:
A fórumos írásai vezettek el hozzá.
Jóbarát üzenete:
Van egy szó, amit csak Ő használ. (Elég sok olvasónk által beküldött írást veszünk át. Ez már nem jut eszébe a mi kis kémünknek…- a szerk.)
kriszti üzenete:
milyen fórum??
Jóbarát üzenete:
Innentől kezdve már nem volt nehéz.
Édesanyádra is tesz ezen a fórumon megjegyzést.
Jóbarát üzenete:
csak kérlek, segíts.
Jóbarát üzenete:
Segíts Édesapádat lebeszélni erről.
Jóbarát üzenete:
őt nagyon utálják a jobboldalon.
kriszti üzenete:
nem hinném h anyuról irna mivel kb 24 éve elváltak mégis hol tesz emlitést?
Jóbarát üzenete:
Tudom, hogy elváltak.
kriszti üzenete:
akkor?
Jóbarát üzenete:
nem szeretném, ha látnád
kriszti üzenete:
én meg szeretném
Jóbarát üzenete:
szerintem jobb megoldás lenne leszedni az oldalát
kriszti üzenete:
mit mondjak neki, amit ön mondott?
Jóbarát üzenete:
a honlapját
kriszti üzenete:
jaaa hogy vegye le
Jóbarát üzenete:
De az Édesapád ennél önfejűbb
kriszti üzenete:
én mondjuk ritkán talizok vele de majd szólok csak mit mondjak
Jóbarát üzenete:
lehet, hogy nekem kellene Vele beszélnem. (Hát persze. Mindenképp… - a szerk.)
Jóbarát üzenete:
Lehet, hogy tévedek, de ez nem túl szép dolog nyilvánosan leírni.
Jóbarát üzenete:
Talán én letudnám beszélni arról, amit tesz. (Micsoda aljas célozgatás… - a szerk.)
Jóbarát üzenete:
De kérlek, érts meg, hogy én meg akarom menteni az Édesapádat!
Jóbarát üzenete:
Akármit is írt, Ő egy jó ember. (Valaki Adjon neki egy zsebkendőt! – a szerk.)
kriszti üzenete:
miért nem ir neki egy emailt?
Jóbarát üzenete:
Úgysem válaszolna.
Jóbarát üzenete:
http://nevtelenbunozok.blogspot.com/
Jóbarát üzenete:
a 20-as emberrel beszélgetett az egyik ismerősöm, aki ott volt, mert kereste azt, aki feldobja az embereket
kriszti üzenete:
már ezt megnéztem az előbb elküldte nem?
kriszti üzenete:
jajó és? 20as ember
Jóbarát üzenete:
ez az ember azt sem tudta, merre van a metrómegálló, olyan szegény (Hogy jön ez most ide? –a szerk.)
Jóbarát üzenete:
az Édesapád leírta, hogy ott volt a hídlezáráskor, és végezte a munkáját
Jóbarát üzenete:
Ami még rosszabb, hogy a "barátai" is megvannak.
Jóbarát üzenete:
És bárki meg tudja találni őket.
Jóbarát üzenete:
De először Édesapádat fogják megtalálni.
kriszti üzenete:
de eszerint ő is a rendbontók ellen van nem?
Jóbarát üzenete:
Igen.
Jóbarát üzenete:
Épp, hogy a "rendbontók" akarják megverni.
Jóbarát üzenete:
én pedig NEM AKAROM, hogy Édesapádat bárki is megverje.
Jóbarát üzenete:
Az jó, csak az nem, amit tesz a honlapján: olyan radikálisok elérhetőségét teszi fel, akik emiatt Őt meg akarják verni.
Jóbarát üzenete:
Csak értsd meg: Édesapádat meg kell mentenünk! (Micsoda képmutatás! – a szerk.)
kriszti üzenete:
maga pedig ezeknek a radikális rendbontók megbizásából teszi ezt a kutakodást
Jóbarát üzenete:
nem megbízásból teszem. (Megint hazudik! – a szerk.)
kriszti üzenete: "Jóbarát üzenete: A nemzeti radikálisok már egy ideje vadásznak egy emberre. Arra az emberre, akinek biztosan köze van a partizáninfó lap szerkesztéséhez. Rám hárult a szerep, hogy megtudjam, ki áll ezen lap mögött."
Jóbarát üzenete:
Nem ismerek egy rendbontót sem.
Jóbarát üzenete:
Én az egyik régi ismerősömmel beszéltem, aki beszélt a 20-as számú emberrel.
kriszti üzenete:
akkor hogy hárult rád?:
Jóbarát üzenete:
Felháborított, hogy megvezetett embereket gúnyol a honlapján.
kriszti üzenete:
najó köszönöm a felvilágosítást most már megyek aludni, majd holnap beszélek vele
Jóbarát üzenete:
Csak annyit mondj neki, hogy vegyen fel MSN-re.
Figyelj.
kriszti üzenete:
szerintem maga is kicsit túlbuzgó vannak az életben hasznos és szép dolgok amikre érdemesebb időt szánni mint ilyesmire
Jóbarát üzenete:
Tudnia kell, hogy semmi áron nem adom ki az Édesapja adatait. És ha nem szedi le az oldalt, akkor sem fogom lebuktatni. Csak azt szeretném, ha nem találná senki sem meg Őt.
Jóbarát üzenete:
És ha tényleg szereti az Édesapját, akkor segít lebeszélni Őt arról, hogy ezt tovább csinálja.
Jóbarát üzenete:
Ezt szerettem volna mondani.

Természetesen a „Jóbarát” csúfnevű szeretetszolgálatos hatalmasat téved a szerkesztők kilétét illetően.
Ami a 20-as emberkét illeti: Rajta kívül bármelyik névtelen, vagy nevesített csőcselék szóba jöhet „Jóbarát”-ként…

Figyelem! A mindenre elszánt szélsőjobboldali csürhe egyes tagjai semmilyen eszköztől nem riadnak vissza, hogy megfenyegessék és beszüntessék a még mindig egyetlen tettrekész antifasiszta-és csőcselékellenes weboldalt, a Partizaninfot.